Translate

21 marca 2014

School

Trochę czasu minęło. Wydaje mi się, że drzwi lekko się zakurzyły od mojego ostatniego pobytu tutaj. Chyba czas zabrać się za wiosenne porządki i nadrabianie zaległości! ;)
Szkoła szkołą, egzamin egzaminem, ale każdemu potrzeba trochę wytchnienia. Ja na przykład w ramach wytchnienia przechorowałam cały ubiegły tydzień. Teraz czuję się już zupełnie dobrze, nawet humor mi się poprawił (choć wydawało mi się, że to niemożliwe).
Nawet napięcia i dziwne pomysły nauczycieli przestały mnie denerwować. Teraz tylko się z tego wszystkiego śmieję.

Co do nauczycieli, to do historii na pewno przejdzie moja matematyczka, która zapowiedziała nam sprawdzian z arytmetyki i algebry dwa dni przed jego napisaniem. Uznałam, że to tak duży przedział materiału, że w ogóle nie warto się uczyć. A moja klasa wpadła na pomysł, że z niego ucieknie i stojąc tuż przed wyjściem ze szkoły dyskutowała, czy ma uciekać czy nie, bo wiadomo "albo wszyscy, albo nikt". Skończyło się na tak: wszyscy zostali, bo wicedyrektor ich przyłapała i odprowadziła na lekcje.
Żeby było zabawniej, ten sprawdzian okazał się banalnie prosty, ale i tak cała klasa jest zła na tych, którzy nie chcieli się zerwać (w tym na mnie). W tym momencie to już jest moim zdaniem szukanie dziury w całym. Jeśli chcieli uciekać, powinni iść, a skoro bali się konsekwencji, powinni zostać i nie robić problemu.


Tak czy owak, chyba dobrze się stało, że wicedyrektorka ich przyłapała, bo przynajmniej wychowawczyni o niczym się nie dowiedziała i mamy święty spokój. I tak mamy opinię najgorszej klasy w szkole. Po co robić sobie dodatkowe problemy?
Zresztą, sama już nie wiem. A wy na moim miejscu zostalibyście w szkole czy uciekli?
Pozdrawiam :*

30 komentarzy:

  1. Chyba bym uciekła. W liceum priorytety się zmieniają :p
    Opinią najgorszej klasy w szkole się nie martw. Pewnie nie tylko o was tak mówią ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe masz notki !
    Obserwujemy ? :D
    http://aaleexis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz dobry styl pisania - mówię to jako studentka polonistyki :) A ze sprawdzianów z matematyki też zawsze miałam ochotę uciekać :D ruda-dziewczynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja będę miała za tydzień sprawdzian szóstoklasisty,strasznie się denerwuję,codziennie piszemy testy próbne z matematyki,nie mam już sił i też Ci współczuję nauki . Ale trzymaj się,będzie dobrze ;)

    Obserwuję i liczę na rewanż.

    welcome-to-in-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dobrze ci poszedł :)
      Dzięki!

      Usuń
  5. ja bym uciekła :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boję się 1 kwietnia :>

    http://pasjonatiks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Najgorsza klasa w szkole skąd ja to znam ;D Fizyczka nas uwielbia ;P haha:)
    W szkole męcząco, ale chociaż ciekawie ;))
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. tak jestem zainetesowana :) ja już obserwuje teraz Twoja kolej

    OdpowiedzUsuń
  9. Wytrzymasz, wierzę w ciebie ;)

    http://sweet-pen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. hahah w twojej klasie niezłe odpały. W mojej na przykład jeden kolega zawsze ciśnie żartami panią od fizyki :D niezły ubaw gdy ją ośmiesza, wypowiadając tylko jedno zdanie, a nawet słowo :D hm.. ja bym się pewnie uciekła, bo lubię odpały ^^
    poszukujesz obserwowanych? Jestem nowa, wiec interesuje cię wspólna obserwacja? :) Z mojej storny gotowe, więc liczę teraz na ciebie xx.

    http://mymind-myproblems-myworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. hahahahahah szczerość moja klasa też tak chciała z chemii raz :) Ale łatwo było ściągnąć XD\
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    http://life-is-beautiful17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. "Najgorsza klasa w szkole" skąd ja to znam? : D
    HAHah,każdy tak mówi ; D
    Obserwujemy?
    Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  13. hahahaha..świetny post . ♥
    Obserwuje i licze na rewanż :*
    http://aaleexis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. hahahaaa ! <33 świetny post !!!! <3
    http://meerga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. dasz radę ! powodzenia;D

    endrie

    OdpowiedzUsuń
  16. Domyślam się, że to dla ciebie ważne, więc kliknęłam, ale nie chcę nic w zamian :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale slowo daje obserwuje bo mam nawet jak wchodze na twojego nad obserwatorami siebie wysiwetlona czyli obserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, wierzę ci :) może to u mnie jest jakiś błąd... czasem tak bywa.
      Dzięki!

      Usuń
  18. bardzo fajny blog i ciekawy post ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny blog :D Warto czytać !
    Zapraszam do mnie : http://musicismystoryy.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj tam opinią opinią... ja już drugi raz przechodzenia przez proces przechodzenia od najlepszej klasy w szkole do najgorszej :p
    A co do ucieczki to prawda, albo uciekasz i przyjmujesz konsekwencje swoich czynów, albo siedzisz i również przyjmujesz konsekwencje, ale swojego lenistwa bo się nie nauczyłeś... bywa :p

    OdpowiedzUsuń
  21. Klikniesz : http://polakate.blogspot.com/2014/05/sheinside-collage-uda-sie.html - to dla mnie bardzo ważne ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jestem po egzaminie gimnazjalnym, ciesze się że to już za mną.
    Mogłabyś poklikać u mnie w linki sheinside?
    http://czillen.blogspot.com/2014/06/things-sheinsidecom_23.html
    Napisz a spróbuję się odwdzięczyć, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Every comments are welcome :)
Wszystkie komentarze są mile widziane :)